Strömavbrott

Hej! Idag är det löördag och det e skönt, slipper man vakna tidigt till skolan :D Haha jo i umeå när jag var och red  i torsdags för  2 dagar sen, så blev det strömavbrott. Alla hästar blev värkligen jätte rädda samt elever och det var inte bara i mitt stall (ridskola) som det blev strömavbrott i det var ju då också i hela umeå samt holmsund & obbola. Men iaf alla hästar fick panik, min häst som jag red på blev jätte rädd och började backa och trycka sig mot väggen vilket inte var så skönt för mitt ben som jag har ont i. Men det gick bra, Ridläraren sa att alla skulle hoppa av så då gjorde vi det. Vi han cirka bara rida 10 minuter av passet :( När jag skulle hoppa av ramlade jag nästan och min fot ville inte släppa stigbygeln. Men jag överlevde. Ja och igår var det ju skoldisco! Ärligt talat var det inte så jätte kul för det var mest aktiviteter som man tyckte om när man var yngre!  Vissa av aktiviteterna var tryckare, limbo, dans duell osv. Själv var jag bara med i limbo! så det var lite av det som har häänt i mitt liv! Haha hoppas ni har en trevlig samt skön helg så höörs vi i nästa inlägg och idag ska jag nog göra en video! :D Sees
här kommer en bild som jag tog för cirka 3 år sen man skulle lägga upp ett speciellt kort sen kunde en spel figur komma ut! :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej det är jag som är Missvanish.^^ Jag är en tjej på 11 år, och bloggar om mode, smink, hästar, och foton såklart kolla gärna in min youtube kanal också! :)

RSS 2.0